Sandras

Festdagarna

Kategori: Tankar

Och fest blev det. kul! i fredags tog vi det rätt lugnt vart lite vin o drog mest ut för att hänga o träffa rart folk. mår lite dåligt(ok myk) att ja missa sahara hotnights"/ sen skulle det jobbas på lör, öppning....wieee!! efter det köpte ja inflyttningspresten till Linda. Ja gillar o köpa presenter till folk. sen hem o tog en powernap. det va ett måste. vidare till Lusen som sagt. Hela forbollslaget va där + Anna. Vissa människor klickar man med direkt. Det gjorde Anna och jag när Linda ja o hon skulle till Turkiet. Vi hade aldrig träffats tidigare men vi är samma lika lixom. skönt. det va en väldigt bra vecka.

iallafall...

sen tellus in the paaaaaark i lör. massa folk. träffa både den ena o den andra. hade jättekul från början till slut. lite myk vin kanske men va gör det om hundra år. elin tog en väldigt fascinerande bild på när jag sov. ser helt stört ut. sen ringde mamma. hon ringer alltid när marcus o ja har vart ute. "lever ni" sötmamma! ja va full och bakis på samma gång när ja vakna igår. inget att skryta om. alls. faktiskt. det va inte så kul att jobba igår...nää sen thai. thai är min grej på söndagar. och lite annat oxå.

ett roligt fenomen är förresten: när jag festar/hänger med marcus så tror alla att det är min pojkvän. så då får man dra den där historien igen. "nej dt här är min brorsa"

här har vi linda o anna i turkiet på kleopatrastranden - socialast i världen haha ja kände deras olja ända till mitt parasoll lite längre upp. det är som vanligt ;)



<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: