Sandras

Försyyyld

Kategori: Tankar

hade mina tendenser till halsont redan i lör men dt är ju lätt att ignorera sånt när man är sådär underbart glad. men nu så vart man asförkyld. dt sätter alltid i öronen på mig när ja får snuvan. usch jobbigt och hur trist som helst. varför just nu när jag skulle rååträna!! fukc oxå. för ingen idå o köra nu då får man väl hjärtproblem oxå. wieee.

blir inte roligare än såhär just nu. ska försöka ta mig till jobbet snart... kikade på Robinson igår dt får bli nöjjet ikv med, lagom ansträngade..

ja funderar på en sak...det här va verkligen en relation som dog. och ja kunde inte bry mig mindre. dt finns ju anledningar till varför dessa människor inte har ngr kompisar. ego på fel sätt och ordet ödmjuk vet dom inte ens vare är. dom passsar inte in i mitt fina liv.

puss då gänget

Kommentarer


Kommentera inlägget här: