Sandras

Jag Önskar mig...

Kategori: Tankar

Godmorgon rara! igår hade jag en riltigt skön ledig dag. För det första vaknade jag med två sessor här hemma. Emma o Elin S sov här, ALLA får sova hos mig. Det är bara mysigt. Tänk så många som kan sova här sen när jag får min nya säng :D Vi låg o asgarva till sånna där störda saker när vi vaknade.

När tjejerna åkt hem tog jag tag i mig själv o gick på pw. Va väldigt varmt o skönt väder igår. så ja ångrade mig inte att jag va ute en sväng :) efter de köpte jag tidningar o choklad. middag orkar man ju inte laga så jag gick o hämta mat. värt. Planen va att se Wallander men jag somna sött efter 20 min o vakna nån gång efter 00:00 i soffan. oxå värt. bra söndag.

Men nu är det måndag igen, jag har planerat min vecka. massor att göra. tex att förbereda ett till kalas till i helgen på min riktiga födelsedagsdag <3 kom gärna med förslag vad man kan bjuda på för mat och till kaffet?

...egentligen önskar jag mig bara en liten pytte grej.... och en dvd så ja kan kolla filmer i höst för min är paj...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: