Sandras

Minnen

Kategori: Tankar

jag kommer verkligen ihåg sommaren 10. va den va bra. dt fanns inga bekymmer. alls. då. perfekt på alla sätt o vis. jobbade typ inget (av egen vilja) solen sken lite mer på mig den sommaren och ja drack typ rose till frukost.

sen kom hösten, ja va verkligen laddad, eftersom ja så utvilad, längtade faktikst tillbaka till skolan o bli ännu smartare och ännu bättre men... tja bakslag. nog för att skolan gick galant (såklart för ja plugga ju ngt ja kunde) men resten.. efter sol kommer regn?! dt typ spöregna.

så hösten blev inte riktigt som jag tänkte mig. men på ngt sätt med tiden så löser saker till det allra bästa så som dom ska vara även om man inte tro det när man är så där...ledssen. va till och me hemma från skolan en dag.

man lär sig ngt av allt. jag lärde mig saker.

men sen är det såhär, man kan inte vara glad jämt heller, man kan inte alltid ha flyt, ingen har alltid flyt men man kan ha glansdagar, för det kommer bakslag. så är det med livet. upp och ner. men då är det vårat ansvar att vara starka nog att klara det. o sen uppskattar man saker så myk mer när allt blir bra igen. å så glad jag blev sen :)

puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: