Sandras

Rensning pågår

Kategori: Tankar

Igår va jag på hellmans med Maria efter jobbet. Det va så länge sen och den här fikan uppskattade jag verkligen. Tog en laxmacka med färskost. God var den. Pratade i flera timmar o löste lite världsproblem och så. Tack tjejen :)

Träna hant vi inte men däremot en pw runt Ringvägen. Oxå skönt . Kikade på Grimm och somna sen i soffan.

Fredag idag: ja rensar. Tidigare i våras tog jag tag i skiten. Eller det va faktiskt maria som hjälpte mig för kunde inte börja lixom. Tre högar sa hon "släng spara kasta" plagg efter plagg gick vi igenom galge och hylla efter varandra.

Jag har slängt och sålt kläder i ett drygt ett halvår.. Och nu är det dags för smycken och sjalar. Jag rensar allt nu och det är så skönt. Så myk pengar som man har spenderat. Skulle vart svinrik annars ju ;)

Så det va det.. Nu har ni hört en shoppoholics bekännelser haha

Snart dra till jobbet o slå in julklappar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: