Sandras

Fik@

Kategori: Tankar

Igår va jag o elin på fika minsann. Det är ju bra trevligt där alltså. God mat och massa prat i goda vänners lag. Underbart för kropp och själ. elin är bra. Sen gick vi till mig, tände ljusen, åt lite choklad, vindruvor och forstatte allt prat i soffan.

Linn locade med spelkväll, maria lockade med att ta fram dansskona och marcus ringde desperat att vi skulle gå ut. " alltså, syrran..jag skickar nån som hämtar er o tar er till tellus o så bjuder jag på inträde" rara lillebror.

men vi hade bestämt oss. en lugn kväll. värt. för idag har jag tvättat, vart på pw och nu råååpluggar jag. jag ser ljuset i tunneln. ett ynka arbete kvar men ska jag v ärlig så står analyser mig upp i halsen alltså.

ser redan framemot nästa helg. ja packar återigen min svarta weekendbag. somliga drar utomlands, ja drar inrikes :) grym helg på ingång! ja återkommer med infon. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: