Sandras

Snowing

Kategori: Tankar

meeeen cpsnöööö. sägs att det ska komma en decimeter. det ska hålla på så här tills imorn. tydligen. men åhhh, ja som kände av våren..bakslag I guess.

gick upp skapligt och städade lägis imorse. rent o snyggt är det nu samtidigt som jag tvättar och pluggar...
tog mig en välförtjat paus och gick ut på stan o fikade med m&p. semla vart det mums.
sen gick vi en vända på stan, jag vill ha en ny taklampa till rummet. ni vet ju min inredingsstil, den måste passa in på pricken. vi såg en tänkbar och nya lampor till fönstren i rummet. efetrsom jag har genomskinliga gardiner som hänger för så kan dom inte vara så "tjocka" lixom mer ovala. vi såg några tänkbara där oxå. tur att man tar examen snart ;)

sen fastna vi på Intersport. Skoprat. Ja måste köpa nya träningsskor. Jag sa att jag tränade 4 dagar/v och mina skor är mer än 1 år gamla + att ja känner lite smärta i mina benhinnor ibland.... expediten fick panik! "du måste köpa ny dojjor och vila så fort jag känner av hinnorna!" om man dessutom tassa runt i världens sämsta sko, Converse på dagarna och har världens dåligaste sko på träningen är inte ok....Ajjaj kapten!. jag kände mig som det lilla svarta fåret där i butiken. fkcu.

nu ska jag tag tag i plugget...igen! men snälla, stop snowing!
puss

Kommentarer

  • skoexperten säger:

    Stadium har Nike nyaste modell för 500 :-. de heter Nike Lunarglide 2. Vanligtvis säljs dem för 1200:-

    2011-02-10 | 18:52:59

Kommentera inlägget här: