Sandras

Härliga Grekland

Kategori: Tankar

Grekland kan man lita på. I alla väder. För alltid. Om man inte vet vart man vill resa så blir det grekland. Det här va 4 gången jag va i grekland. Jag har besökt Rohdos, Kreta, Zakynthos och nu Skiathos  + en dagstur till Skopoles.

Jag vill alltid resa till nya ställen när jag väl reser eftersom man inte gör det så ofta. Men till den här ön och det här sköna hotellet skulle jag kunna åka tillbaka till. Här kan man verkligen koppla av och ladda med energi. Jättefint hotel, fantastisk utsikt och och en rar familjär känsla bland gäster och personal.

välj skiathos nästa gång! det finns över 60 sandstränder så man kan välja en ny varje dag. bara en sån sak.

men en v går för fort, egentligen skulle vi ha vart iväg den här veckan men det blir inte alltid som man har tänkt sig så vi va tvugna att flytta fram. gjorde ingenting.

men nu då? nu har man ju redan vart borta, på ett sätt bra för nu kan man njuta av svensk sommar(regn) men ändåå.... hm bli inte förvånade om vi tar en sista minuten i slutet av augusti. jag fick mersmak. verkligen. hittar vi ngt bra kanske ja packar igen..

tänker på min elin som är i alanya nuuu. det är hennes tur att få sola sig o njuta massor <3







sådär ja, nu har jag även hunnit göra min to-do-list för morgondagens jobb. strukturerat och klart :D 
sov gott alltså.

Kommentarer

  • Louise säger:

    Fina du! <3

    2011-06-22 | 22:37:19

Kommentera inlägget här: