Sandras

Jag Kastas In...

Kategori: Tankar

Nu är jag hemma, saknat mig? :D jag är brun, inte lika som förra året när ja kom från cypern men då hant ja grunda lite här hemma innan vi drog, jag är gyllenbrun i år, inte bränd.

ja stängde av mitt internet när ja va borta,endast teelefon och sms, en v utan fb, mail, bloggar, whats app.. you name it och min mobil fick cpryck när jag landande i sverige. va sägs om 56 inlägg på whats ap ;) ja har lite att ta igen men det har vart skönt att inte vara tillgänglig. för det är ju de sem är. Icke nårbar tjej!

men sen, så fort man kommer hem kastas man in i det där som kallas vardag. upp tidigt o tvätta, gå o handla, jobba övertid fick jag göra igår med. för så här är det...min fina joline har slutat på vero moda buhuu. så ullis har haft fullt upp med två nya tjejer när ja va borta och igår krisade det så då fick vi ta in Olivia från skärholmen. Skön tjej :) men alltså joline, vad jag saknar dig. är så glad att fått lära känna dig, ja visste när vi anställde dig att dt skulle bli bra.

sen är det såhär va. rebecca och linda är hemma i sommar. eller linda kommer va hemma även i höst, lite pendling upp till stan men hon har köpt sig världens finaste lägenhet här i nyköping :D förstår ni vilken lycka det här är!!! jag vill oxå köpa lägenhet. har ja velat gjort länge.

sommaren är verkligen här nu, vi har myk o göra. rebecca, linda o ja började med att gå ut o äta middag igår. tres tapas va tanken, men det va fullt, indiskt funkar oxå.

nu ska jag snart gå o klippa mig. behövligt. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: