Sandras

Mera Övertid

Kategori: Tankar

Jag är så dålig på att säga nej när nån frågar om jag vill jobba längre. jag kan inte säga nej. så mera överti idag.
inventeringen idag gick iaf hur bra som heslt, ja lovar att det här är den bästa vi har gjort på vm. framgång!

igår fick jag träffa våran nya dc, alexandra. jag fick ett bra först intryck så det är kul! hoppas på bra samarbete med henne. sen igår efter jobbet blev det en spontan tacokväll med linn och violeta. trevligt! som sagt spontan är alltid bäst. rara tjejer!

hade tänkt en pw nu ikväll men jag är för trött, så det blir soffanmys istället. det är jag värd.

vaknade sådär tidigt imorse, även om ja skulle upp 6 så vakna ja säkert 5. man gör det när man funderar på ngt. en vääääldigt nära person skulle göra en undersökning idag. usch alltså! sen sitter man o väntar på att telefonen ska ringa o att det är klart. hatar besked. besked är jobbigt. jag hatar o vänta på svar. telefonen ringde och allt såg jättebra ut. INGEN är lyckligre än jag <3 ja testade att inte ta ut dt värsta i förskott den här gången, dom som känner mig riktigt väl vet att jag kan göra det ibland... men man mår ju inte bättre av det, snarare sämre och se va bra det gick. det är värt ett till <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: