Sandras

Jag Kommer

Kategori: Tankar

Är uppe tidigt. Som vanligt. Men jag vakna ännu tidigare. Faktikst. Det är så myk i mitt huvud + att man har den där inre pluggstressen i kroppen. Det ska bli så skönt när jag har mailat iväg det här. sen ska jag försöka maila iväg ett cv oxå innan torsdag men jag vet inte om jag hinner alltså...tåget väntar ju inte dirket på little sandy.

En stor kopp kaffe och veronica maggios FANTASTISKA Jag kommer kommer att få mig att vakna till snart. Så himla trist att man inte kan länka musik längre..?

Igår vart det iaf medel med min maria. men jag tar det lite chill med mina ben så dom inte blir arga på mig.

Å så nice att vakna till solen, igår mitt på dagen tog jag min nya fina beiga army jacka. jag va tvungen och jag frös faktiskt inte. soft. snart snart snart är våååren här..

på tal om i vår...i vår ska jag köpa svarta wayfarer. sagt det i flera år nu. på taxfree kostar dom "bara" 8-900 kr. sen behöver jag aldrig mer köpa solisar. det här är en investering.ungefär som en lägenhet. på riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: