Sandras

Lia 5

Kategori: Tankar

Jag är klar med projektet. wiee. :) det vare sista, sista grejjen i skolan och jag har nog aldrig analyserat så myk som jag har gjort med det här projektet. endast en pp kvar att fixa o redovisning nån gång nästa v. sen är det bara festen kvar. soft. tanken på att jag faktikst tar en examen nästa fredag är rätt skön. jag håller på att knyta ihop den här utbildningspåsen. jag går vidare nu..

fyndade en bok på bokrean. den heter Vintage. Jag har väldigt många sånna här typer av böcker. så den här passar fint in i samlingen. men den största anledningen till att jag köpte den är för att jag har kommit på att jag skulle vilja plugga modevetenskap. ja tack. allt jag vet än är att den kuren ska finnas på Stockholms universitet. Hur många högskolepoäng, heltid, deltid o sånt??? det är lite oklart men tanken har uppkommit.

tror jag är värd en riktig solig pw nu med min kära iphone o nrj i öronen. sen ska jag jobba ikväll oxå. lika bra. många bäckar små, är..bra bäckar.



Kommentarer

  • Miranda säger:

    Hej på dig!

    Jag har en kompis som går den utbildningen, hon tycker att den är jättebra! Ett litet inside-tips bara :)

    2011-03-19 | 11:43:07

Kommentera inlägget här: