Sandras

Örebro

Kategori: Tankar

nu har jag tagit mig ut till m&p, stressigt vart det men jag fick två min över inann bussen gick så jag hant köpa ELLE och en chokladkaka till bilfärden imorn. ska sova här ute inatt för imorn när pappa drar till fjällen o vasaloppet släpper han av mig i farten på Örebro station :) ska ha en väldigt trevlig helg med Elin L. Hon ska visa örebro sin bästa sida minsann, jag är redo för shopping, en utekväll, middagar och annat nice.

det är klart det känns vemodigt, det gör det alltid när man sätter punkt för ngt. Praktiken är officiellt KLAR! Det känns bra, jag är redo för nya saker nu. men vemodigt som sagt, för personlen som jobbar på specialavd som jag har vart med är helt underbara människor. verkligen så rara. kasnke kommer att skriva lite mer om mitt liv som "ica jerry" nästa vecka ;)

men nu blir det som sagt lite ledigt. kommer hem på söndagkväll. hem till stan då, tvätta och plugga aset av mig. på riktig för på torsdag ska sista arbetet in. ligger ganska bra till, har redan börjat med min Pp oxå, så det blir nog ett projekt av det här oxå.

full fart med andra ord men det gillar jag för på torsdag nästa vecka är det dags för nästa weekend. då blir det ut o åka tåg igen :)

har jag berättat förresten vart jag ska i sommar utöver London? kanske ja inte har? iaf det blir varmt land, det blir stränder och det blir fina drinkar. tell you next week! :)

ses på söndag! <3

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Välkommen till Örebro i förskott:)

    Hoppas vi hinner ses ngt, och att ni får en underbar helg!



    Kramar

    2011-03-03 | 21:45:34

Kommentera inlägget här: