Sandras

Ella <3

Kategori: Tankar

helgen har varit braaaa! jobbat hlea helgen, men hant med att festa igår iaf. vi va på förfest hos sanny. trevligt! sen c&d. massor med folk och jättevarmt. herregud, man skulle ju uppskatta ac alltså.

marielle va hemma, planen va att jag skulle möta upp henne ute men vi såg aldrig varandra förrän i dörren när dt va dags o gå ut. huvudsaken ja fick krama henne : )

men är verkligen helnöjd med gårdagen, bra folk, roligt folk! jag gillar det.

det är rart. puss.

efter jobbet idag blev jag hämtad av marcus och sen åkte vi till svalsta o firade mors dag med kusiner och m&p. ett gäng ananaspajer och jordgubbstårta senare va ja belåten. men det bästa va ändå Ella. Andra gången jag träffar henne, jag är lika kär. Vuxit men fortfarande liten tjej med dom största blå ögonen o världens längsta fransar. bebisar brukar inte va direkt fina faktiskt men det här är en vacker bebis.

dt är så patetiskt så man blir ju nästan arg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: