Sandras

Idag är en gåva

Kategori: Tankar

Godmorgon favvosar:D

Sessan har nyss vaknat. Ligger här i fluffsängen o njuter av att jag är ledig idag. Tänk om någon va här bredvid mig då hade man njutit ännu mer.

Har lite småsaker på agendan idag. Inte så stora uppdrag. Små. Ett är att färga håret. Skulle gjort dt förra v.. Och träna förstås. Dt lutar mot affrodans med Violeta. Körde medel igårkväll så dt känns inte aktuellt.

Annars den här veckan har jag ett litet ansvar. Hundvakt. Mamma o pappa åker till Cypern ikväll. Va sååå nära att haka på men ja va ju där förra sommaren så jag valde att lägga pengar på annat den här hösten. Jag älskar Kenzo väldigt myk men att ha hund på heltid skulle aldrig funka i mitt liv. Ärligt men sant! Dt räcker med att låna honom ibland.

"jag älskar dig men jag älskar mig själv mer" - Samantha Jones SATC

Kommentarer


Kommentera inlägget här: