Sandras

Måndag morgon

Kategori: Tankar

Godmorgon kompisar!

Nu är ja på hemmaplan igen. Jag kan sammanfatta min helg sådär: Underbar. Elin och jag hunnit med allt möjligt. Vi har tagit vara på all tid vill jag lova. Så när jag klev av tåget igår va jag faktiskt lite lyckligare. Vilken skön känsla alltså. Elin är en stor del av hela mitt liv. På riktigt <3

Kom hem igår till min lägenhet. Städad o fin. Städar alltid innan jag åker iväg någonstans så det är topnoch när ja anländer hem igen. Jag älskar min lägenhet.

Tände lite ljus, åt choklad och planerade veckan. När ja åker bort har jag alltid med mig block och penna. Man får alltid nya intryck och inspiration när man är borta men det är svårt att komma ihåg allt så då skriver jag ner allt där. Det är verkligen en bra grej:) Den här veckan iaf kommer bestå av mest jobb på tvp ställen, faktiskt 9 dagar i streck till nästa tor när ja ska ut på äventyr igen men bara över dagen ;)

Börjar kl 12 idag så jag valde att gå en låång prommenad nu på morgonen istället för o träna ikväll. det va jätteskönt vart sådär röd om mina kinder ni vet. Kallt och friskt. Dags för vinterjackan snart..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: