Sandras

Effektiv Dag

Kategori: Tankar

Kl är bara 1 och jag har hunnit massvis. mötet med banken gick jättebra, ett till konto har öppnatas, vi fixade lite andra viktiga saker och nu ska jag tillbaka om ett par v och placera pensionsfoner. kul! jag har aldrig öppnat mitt orange kuvert tidigare... vadå huvudet i sanden?

gick ner på stan och boka klipptid. för mitt svall är katastrof just nu. bara aslångt och gräslig utväxt tycler jag. därför jag kör uppsatt tills jag ska dit. men då blir det finfint igen. mitt fina hår. jag är tacksam att det är så pass lättskött och naturligt. 

nu är ja hemma på lite lunch, iväg och handla nurå sen eftermiddagsfika med mamma nånstans på stan för hon slutar tidigt. sen antaingen pass eller en prommenad i höstsolen.

för övrigt är jag riktigt stolt över mig själv. kopplade in min nya dvd. HELT SJÄLV alltså. yeeeessss! så nu ska jag hyra ett gäng filmer. mysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: