Sandras

Jobbarhelg

Kategori: Tankar

lyssnar på min favvogrupp. skulle kunna döda lite för att få se dom live alltså. tänk om nån skulle köpa en biljett i smyg och överraska mig. då skulle JAG dö. av lycka. förstås.

myk jobb den här helgen. snart iväg igen till vm sen tänkte jag köra ett kvällspass på maxi. när man ändå är igång lixom. hade kommit 6 pallar konfektion där uppe. för övrigt fin OB idag.

fast man hinner göra andra saker oxå fast man jobbar. fikade med michele igår. han är hemma över helgen. trevligt. hem sen o bli supersöt. vi va på middag med släkten igår. gillar middagagrna hos min faster. vällagat och hur gott som helst. sen va ju lillella där. Man kan inte sluta titta på henne. Vackrare bebistjej får man ju leta efter. 

är glad för att jag inte behöver vara lika naiv som många andra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: