Sandras

Rain Over Me

Kategori: Tankar

igårkväll bestämde jag mig för att gå upp skapligt för att ta en ordetlig pw för nu börjar min monsterförkylning ge med sig. amen. men då regnar det satan ist. men på med varma kläder bara här ska prommeneras och det va värt det i regnat.

ska kolla lite bloggar, dricka fm kaffet och pyssla i lägenheten lite nu. att fixa i hemmet är lite som terapi för mig. jag gillare. inredning är kul. mitt lilla prinsesslott. men hinner inte så myk för snart ska det jobbas oxå och seeeen.....är ja märkt för livet! det här med tatuering är som att hålla föredrag när ja pluggade. kvällen innan och samma dag va ja ordentligt nervös. men alla mina 5 projekt och föredrag som jag gjorde inför alla föreläsare o klasskompisar fick jag högsat betyg på. varför va ja nervös för det? jag va ju faktikst grym!

ja längtar till helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: