Sandras

Under Löven

Kategori: Tankar

hemma efter dagens prommenad. lyssnade igenom melissa horns nya skiva. ja älskar hennes musik men samtidigt inte. låtarna är väldigt bittra. egentligen. men vackra. oxå. man kan även känna igen sig lite här o där i hennes texter. dt tror ja många gör på olika sätt. för min lycka kan vara någon annans olycka. ja tror livet är så.

ja jobbar stängning så ja hinner fixa saker nu innan jobbet. ut på stan snart och styra hemlisar <3 sen ska ja hinna måla mina naglar oxå. välvårade naglar är väldigt viktigt tycker jag när man jobbar som jag. har letat länge efter ett smaragdgrönt lack. köpte ett igår som är ungefär som jag ville ha det.



sen blev det ett haldsband från kappahl för 129. som hittat och riktigt snyggt!



under löven.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: