Sandras

Utvärdering

Kategori: Tankar

Har vart på pw med Louise idag. Är så glad att hon finns. En genuint underbar tjej<3 det va riktigt skönt ute!

Ha haft en spiknykter helg. Vilket känns bra fick räcka med förra:P

Om jag ska va ärlig så är jag lite ut banan. Men bara lite. Och då är det extra viktigt att ta hand om sig själv. Så därför gick jag till hm och köpte två superfina sandra-plagg. 149 st.

Nu längtar jag extra myk till sommar så jag kan matcha med jenasshorts. Mamma påminde mig idag "snart gumman får vi åka utomlands och njuta en hel vecka"

Har funderat på lite olika saker. Jag kanske har varit naiv. Vill inte va det. Ovärt. Bättre att inse och förändra istället. Förändringar är bra.

Jag saknar min vän Elin. Hon bor så långt borta ibland<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: