Sandras

VU

Kategori: Tankar

Idag har hela if nyk, många medarbetare är det, vart på Pelles lust hus från kl 2. Vi har haft avrapportering av VU (verksamhetsutveckling) hela em. Spännande att lyssna på alla idéer.

Så nu har man fått träffa ledningsgruppen oxå. Efter det fick vi buffé och dessert. Mums. Slipper laga mat ikväll;) Himla skönt alltså.

Idag insåg jag faktiskt på riktigt hur framgångsrika vi är. Det är kul att vara en del av allt. Det går åt myk energi det ska jag inte sticka under stolen med och jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet men det är för att jag verkligen gör mitt yttersta för att lära mig och bli så bra som möjligt.

På fredag är tanken att vi ska ha TC(träningscenter) med Ronja :)) ser fram emot de. Allt som gör mig till en bättre säljare är bra grejjer.

Regn ikväll betyder tv heeeela kvällen. Rart.

Kommentarer

  • Joline säger:

    Rara du, du är så duktig. Kör hårt och hoppas det är roligt med allt nytt, jag ger mig på att du redan kan det mesta ;)

    Hoppas det blir kul med TC på fredag med Ronjis!

    Du saknas väldigt mycket på vm, är liksom inte allt så bra utan dig.

    Det va länge sen vi sågs, vi får ta en fika eller ett glas vin på fik@ snart, så får du berätta allt :)

    Massa kramar till dig

    2012-04-25 | 19:53:57
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: