Sandras

Onsdag

Kategori:

Kväll igen. dagarna går så fort. Har jobbat 10-18.30 idag. Ringer ganska myk tycker jag för att vara dagarna precis innan jul och allt. Men de är ju bra gör de är ju därför vi är där - för att hjälpa till.

Gjorde en kycklinggryta till middag,men om ja ska va ärlig så va ju ungefär 0 i hungrigsgrad. Men jag måste ha matlåda imorn så de va därför ja ordna.

Sen ringde jag mamma, vi diskuterade vad hon behöver köpa hem för ingredienser så ja kan julbaka på lördag:) pysselpyssel. Sen ska vi klä granen och dricka glögg. Mysigt med jul.

Har även gjort en fördelar/nackdelar - lista för en sak. Jag gör ofta sånna listor när jag behöver ta beslut. Summan är att även den här gången väger fördelar mer. Bra då vet vi de oxå.

Men innan ja kan ta jul ska de jobbas två dagar till. Fullt ös! Sovmorgon till 10.30 imorn. Nice.

Snart får jag träffa massa fina vänner oxå. De är nog de bästa med den här tiden - nu kommer alla hem. Och kroppen blir lycklig(are)

Det finns ett ordspråk som ni säkert vet - hellre några nära än många bekanta. Jag tror att ni alla delar den uppfattningen om vad riktig vänskap är.

Löning på fredag :D

De va allt som jag hade skriva om inget egentligen. Nu ska jag kolla på Greys igen. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: