Sandras

Semester

Kategori: Tankar

Å vilken fin rubrik. Semester. Ledig 21 december - 2 januari. För jag har verkligen jobbat de här året så jag är värd ledigt nu.  Men låt oss blicka tillbaka till typ april. Jag kommer fortfarande ihåg mina fina delmål som jag satte upp för mig själv då.
 
Sen har det bara rullat på och se så bra det blev:) Men jag lär mig fortfarande nya saker varje dag på de där bygget. Jaha kan man göra så? Och det där hade jag ingen aning om? Och det är just den delen, förutom att hjälpa kunden såklart, att man aldrig blir fullärd.
 
Och sen rätt vare är så svänger livet litegrann. Något nytt kommer upp.
 
Det dyker upp en interntjänst vilket jag får komma på en intevju för och har nu fått reda på att jag har fått jobbet. Så från 1 februari kommer jag att arbeta som skadereglerare i andra sidan av byggnaden. Roligt. Att ha jobbat på sälj innan har verkligen sina fördelar, jag kan alla produkter; bil, civil, person och de är på KC allt börjar. Är du rätt försäkrad? Och de är nu de forstätter då kunden ska använda sig utav försäkringen. Spännnade. Det kommer bli utbildning och jag är astaggad för 13.
 
Eller som en rar sa - du har inte sökt, de är din prestation som har tagit dig hit. Jag börjar äntligen tro att så är fallet. Kommer dock sakna bästa gruppen för jag tycker om mina nuvarande arbetskamrater sjukt myk <3 Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: