Sandras

SOS1

Kategori: Tankar

Vi vann!!! Eller ja vi kom faktiskt på delad första plats med en säljgrupp från Sthlm om rätt ska va rätt! Känns rikigt bra! För vi har kämpat. Vi är så himla duktiga:) Vi firade med prinsesstårta till eftermiddagsfikat.
 
Vad är då vinsten? De är en hotellövernattning någon gång i början av nästa år med extra allt på Clarion sign hotel! Vi är rikigt glada över de här och de är framförallt ett vackert avslut på ett bättre 2012. 
 
Det är bevisat att ansträngning ger utdelning. Det känns som en bra lärdom att ta med mig till nästa år. 
 
Men nu är jag så trött så ja knappt vet vad jag heter längre. Jobbat, tvättat, tränat, fixat ärenden på stan och lagat middag. Liiiv. Jag dör. Godnatt alltså. Jag kommer sova gott i natt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: