Sandras

Vecka 50.

Kategori: Tankar

Godmorgon! 
 
Idag ska jag jobba ett pass 11.30-20. Ganska sent om ni frågar mig, har en förmåga ett bli trött efter kl 6 men ibland får man inte schematiderna som man önskar även om man oftast får de. Jag har iallafall vart ut i snöstormen och gått en sväng. Det va ju inte kallt alls bara väldigt snöigt. Och sen är det skönt att rensa tankarna lite. Jag har oxå planerat hela den här veckan. Den kommer gå fort. Jobbar även lördag och sen är det massor annat som ska styras efter jobbet så nu kör vi.  
 
Nu är det bara två veckor kvar till julledigheten, 12 dagars ledigt, från nästa fredag. Fantastiskt. De fick man missan inte vara när man jobbade inom Handels. Så de här kommer att bli första året som jag inte börjar jobba klockan 7.00 Annandag jul.(oftast ganska sliten tyvärr) Jag slipper hysterin som är den dagen. Amen.
 
Förresten jag håller på att skriva en årssammanfattning. Jag är i valet och kvalet om jag ska lägga ut den på bloggen. Jag skriver om en månad i taget nämligen så den är redigt lång. Men den är så himla personlig så de känns inte riktigt aktuellt. Försöker att inte vara så personlig på här för de är så många som läser men de har hänt så mycket de här året både med mig själv och händelser i sig som jag skulle kunna tänka mig att dela med mig av. Vi får se.

Hejdåhejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: