Sandras

En Annorlunda Dag

Kategori: Tankar

Känner att den här dagen bli lite fram och tillbaka. Ska gå ner till jobbet till klockan 10 för att jobba till 12. Gå hem och passa på telefonen och ha det där mötet, har nämligen ingen mottagning på vårat lager och vill gära sitta ostört när jag pratar med henne. Har ingen aning hur lång tid det här tar, 10 min? 30? 1 timme? Jag är faktikst inte nervös nu vill jag gärna bara få veta hur saker och ting blir. Sen måste jag äta lunch innan jag går tillbaka och jobbar till 16.

Men det är fredag, visserligen jobbarhelg, så man blir väldigt glad ändå även om dagen är lite bakofram. Ser fram emot ett Kickpass ikväll. På fredagar kör dom olika teman beroende på veckor och idag är det alltså ett Bodycombat pass. Sparkar och slag här kan man ta ut allt och man får fina armar :) Sen längtar jag tills imorn, ut på landet och äta en vällagad middag.

en annorlunda dag men en trevlig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: