Sandras

Lördag + Söndag

Kategori: Tankar

Då jobbade jag till klockan 2. Även om jag jobbar svinmånga helger så stör jag mig inte på 9.30-14 en lördag. Den är skön! Sen hoppade jag på djungelbussen, gick av i enstaberga(bussen gick inte längre haha, så långt ut på landet bor min familj) där mamma plockade upp mig.

Åt tre stora nybakta bullar och drack kaffe när vi kom hem. Mamma och jag chillade lite framför tvn innan middagen. Min morbror fyllde även år så vi åkte dit en sväng och fikade ännu mera:) Fick träffa lilla Maja som har blivit så stor tjej och om ett par veckor ska min andra kusse sara få sin första bebis. Mysigt.

Igår blev det återigen jobba av. Söndagar är lite mer ansträngade att jobba visserligen bra betalt men sön är verkligen helg för mig och då vill man helst inte jobba men what to do! Resen av dagen/kvällen var jag placerad i soffan. Söndagen kunde inte sluta bättre när man får sällskap och en kram av, i mina ögon, en väldigt fin person.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: