Sandras

Notting Hill

Kategori: Tankar

Jag skojjar inte, jag gick verkligen och la mig 21.30 igår. En fredagskväll. Kikade på fantastiska Notting Hill som man har sett 1000 gånger men den är så bra men sen somna jag. Det finns ett speciellt uttryck i den filmen som påminner om någon/något. Då dyker det upp en massa minnen. Men det är vad det är oxå. Minnen. Fina minnen. Kan ni relatera förresten till människor som har vissa uttryck för sig?!

Lördag då. Redan vaken eller jag har faktikst ställt klockan för att vakna. Onormalt jag vet. Men det är så här va att jag ska gå och träna va:) Intensiv styrka kl 10 och sen ska jag bubbla. Avslappning när den är som bäst. Det blir perfekt tidsmässigt det här eftersom jag ska jobba sen. Fördmiddagspass är grejjen.

Jag har längtat lite extra efter den där dagen i sin enkel och kärleksfullhet. Jag och mamma ska efter jobbet gå till favvomoster nettan och ilze och ha en riktig tjejkväll. Tacos står på menyn och sen måste man ju kolla på melodifestivalen såklart.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: