Sandras

Söndagsfika

Kategori: Tankar

Idag har jag träffat Rebecca. Vi va på hellmans förstås och tog oss en liten fika. Det finns en heldel att uppdatera för varandra eftersom vi inte ses så ofta. Myk prat om jobb.... och fallskärmshoppning. Rebecca hoppde i San diego och jag är verkligen assugen på att göra det jag oxå. Ska undersöka saken. Jag som typ har blivit orädd nu förtiden. Nästan.

Om bara en liten stund ska jag gå till sunlight igen och gå på ett pass som heter Spirals 45 min. Ett konditionspass utan hopp vad jag förstår. Packar ner badkläderna oxå för idag känner jag för att simma lite. Någon gång ska jag faktiskt prova på vattenjumpa, det är inte bara äldre människor som går på dom passen och jag tror att det är en bra allsidig träning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: