Sandras

Jag chillar

Kategori: Tankar

Jag har haft 2 väldigt sköna dagar här ute på landet. Middagen i torsdags va lyckad och god. Det bjöds på kalkon :) och Ella va lika charmig och söt som vanligt.

Gårdagen började med kaffe på sängen och sen frukost och efter det åkte promenadkläderna på. Jag har hunnit läsa tre tidningar och ett par kapitel i min bok.

Hela gårdagen kan vi stava chill. Vi hant kolla på två filmer; änglagård 1 och 2. Gillar ju ite riktigt svenska filmer men ja tycker dom va helt ok.

Vakana vid 9 idag, kaffe (såklart) och pw :) nu ska jag smaka mammas nybakat och sjukt goda bullar. Hinner äta lunch och sen är det dags för stan igen.

Ikväll ska vi fira fina Joline :) hon ska bjuda på middag.jag ser fram emot en riktigt trevlig kväll. Om den avslutas i vårt kära nattliv eller inte återstår att se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: