Sandras

Rond 2

Kategori: Tankar

Godkväll! Jag är så trött så det blir ett kort inlägg det här. Bettan kom in och hälsade på idag. Hon gör det ibland men hon vill bara handla av mig. Hon är en bra stamkund;) Bettan va en utav mina första chefer jag har haft och dt va när jag jobbade på Glitter. Fy f*n va smycken jag köpte på den tiden. sinnessjukt haha men iallafall hon har en speciell plats i hjärtat. Hon är väldigt rar, modig och klok kvinna. Jag är otroligt glad för att jag har fått lära känna henne <3 

På tal om jobb, jag fick iallafall ett mail och ett telefonsamtal idag: "vi tycker att din profil ser mycket intressant ut och skulle därför vilja veta lite mer om dig. Då många har sökt tjänsten ger vi dig möjligheten att presentera dig närmare via ett videomöte":D

Resten återstår att se även om det inte räcker hela vägen så är jag så nöjd och stolt över att jag skickade in mitt cv. Jag har vad som krävs och det va det som jag ville ta reda på. Ibland tvivlar man på sig själv. Men varför? kan kanske mer än vad jag tror? Jag kanske är grym? Vi säger så. Jag är grym :) godnatt.

Kommentarer

  • Louise säger:

    Spännande! Grym är bara förnamnet Sandra. Go girl!

    2012-01-19 | 08:58:18

Kommentera inlägget här: