Sandras

Träning

Kategori: Tankar

Ett par dagar innan jag gick på min semester va jag på en nyanställningsundersökning på företagshälsovården. Här kollade man allt, BMI, hörsel, syn, kolesterol, blodvären, sockervärde, vikt, längd, blodtryck mm och jag är frisk som en nötkärna.
 
Tänk vilken födel att få gå på sån här undersökning. Alla värden va perfekta. Hon frågade mig om mina mat och träningsvanor. Och när jag berättade om dom så sa hon att fler borde ta hand om sin kropp så som du gör. Fortsätt som du gör så kommer din kropp tacka dig senare. Känns som ett bra betyg. 
 
Så på tal om träning. Gick in på Sunlights hemsida och kollade om höstens schema är klart vilket de va. Längtar faktikst tills terminen börjar igen för hur kul låter inte nyheterna Switching kondition/gym/bål, aqua zumba, power kick, baile fusion latino och flow tonic cirkel! Jag blir aspeppad av de här. De kommer bli en bra träningshöst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: