Sandras

Man frågade..

Kategori: Tankar

Hur man gjorde? Man blundade och hoppade.

Vilken bra dag jag har haft idag. Eller hela helgen har vart lugn och skön. Först ut på stan en sväng idag och köpte ett helt lager nya underkläder. Hm:s Rea är bra!! Kostar ju ingenting.

Sen fick jag finbesök av Rebecca Linda Jenny Daniel och Dallas the dog. Jenny hade med sig vaniljlängd munkar och jordgubbar. En riktig söndagsfika i bästa vänners lag:) Hoppas alla vet va riktig vänskap är! För de vet jag iallafall.

Sen iväg och möta Louise. Pw såklart. Regnade i början men sen det soligt på oss. De är en stor dag för Louise imorn och sen känns otroligt bra att vi ska bli kollegor:) du är bäst!

Sen ringer min fina moster och frågar om jag vill komma över på söndagsmiddag! Självklart jättegod gryta och alltid lika mysigt att vara där<3

Har även hunnit med att tvätta och plocka fint i lägenheten. Nu börjar snart en ny arbetsvecka och nya lärorika kunskaper:) jobbar in en 30 min från flextiden imorn. Så de blir kontoret 8.30-17.30 Ha en skön söndagskväll! Blir nog en film här sen sover jag sött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: