Sandras

Back In Town

Kategori: Tankar

Civilisation igen. Hade en riktigt chilldag igår. Jag lät bara timmarna pasera. åhh så skönt. Pappa drog iväg till Vasaloppet imorse. Det krävs mycket av kroppen att klara av en sån lång sträcka och med tanke på att han faktikst är sjuk i diabetes så beundrar jag honom och hans prestation på 9 mil. Han har kört ca 15 år tror jag och bara brytit 1 år då han fick sjukdomen för 13 år sen.:( Men pappa är stark, lätt för att bygga muskler och har en otroligt bra grundkondition som gör att han orkar det här och mår så pass bra. Massa lycka till på sön favvo<3

Och ibland ska man ju ha lite flyt, jag har fått en plats på cobat ikväll :D nice!! jag ser fram emot avkoppling bubbelibubbla efter passet.

nu ska jag dra till jobbet. tja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: