Sandras

Måndag

Kategori: Tankar

Ja igår gjorde jag inte många knop här hemma, dog verkligen efter jobbet och vaknade upp vid 8. Missat hela em men va gör set om tusen år.

Lyckades dra ihop en pastasås med kasseler och färska champinjoner sent om sido. Alltså jag blir faktiskt bättre på att laga mat. För i jämförelse med alla min flickor är jag ungefär kass på matlagning men övning ger färdighet :) man måste våga prova och om det smakar shit så finns det ju alltid thai runt hörnet ;)

Nu går vi alltså in på upploppet. På söndag lämnar jag över mina butiksnycklar till nån annan. Hejdhejdå. Eftersom jag ska jobba i en helt annan bransch nu så finns det utrymme för att kunna jobba extra med kläder. Har en liten plan för det så vi får se :)

Upp och göra gröt nu och sen ge sig ut på årets första joggingtur. Blir en liten sväng för att känna in skona och känslan.

Ha en bra måååååndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: