Sandras

Sovit som en sessa

Kategori: Tankar

Godmorgon freiends! Sovit sju gånger så bra i natt. Åh så skönt. Tror att det har och göra med att mina rara familj och Ilze va här igår och gör mig till lugn tjej. Fina lillasyster. Jag behöver minst 8 timmar för att vara på topp på dagarna. Sömnen är ju superviktig eftersom kroppen får chansen att återhämtar sig då. Nog om detta.
Planen va gymmet. Lite cross, lite cykel och springa. Känner att jag vill förbättra konditionen. Men jag orkar inte gå till sunlight nu. Det blir för stressigt. Ska nämligen ha en förmiddagsfika med Michele innana work. Han är hemma i helgen, vi har inte setts på flera månader så vi passar på att köra update :)
Som som sagt. Sista lördagen och sista dagen med Ullis. Nu jäklar händer det grejjer. Imorn är det allra allra alrra sista dagen forever. Allt förändras. Mina nycklar ska vandra vidare till en annan tjej.  Allt har gått väldigt fort, först ansökan, sen webpresentation, intervju, personprofil, uppföljningsmöte till anställning. Och på måndag börjar en månads utbildning. Jag är just nu helt lysgrön men jag ska bli bra på det här:) det roliga är ju att det finns goda utvecklingsmöjlighter inom företaget så det är givetvis min plan..
Åsa är hemma i SWE. Ska givetvis firas med pompa och ståt. Ikväll ska vi dricka vin. Blir säkert lite mellokoll oxå. Heja Loreen alltså. Annars j*vlar...haha blir ett tappert försök till krogen. Dt går om man vill. Ikväll vill jag dansa dansa dansa. Träffa lite folk. sist jag va ute sa en "Sandy du är ju typ aldrig ute längre..." det är ju fint att folk saknar en lixom. verkligen. fint. not.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: