Sandras

1 Maj

Kategori: Tankar

När inte saker blir som man tänkt sig så blir det på ett annat sätt och det behöver inte betyda till det sämre..

Ja är så tacksam för att jag har ett stort hus att vara vid så här på somrarna. Min lägenhet brinner upp. Och idag har vart sommar i luften.

Den här dagen har varit en av dom bästa på länge. Njutit av varje minut. Sovmorgon. Vart på landet hela dagen. Vi har gått skön pw. Mamma och jag har plockat vitsippor och vart hos mormor vid minneslunden. Hon skulle ha fyllt 76 år idag:/ min mormor va ingen vanlig mormor.

Sen bakades det sockerkaka som vi åt i solen på framsidan. Efter det bytte vi om till solkräm och linne och satt på balkongen i flera timmar. Läste tidningar och böcker,löste världsproblem, åt vaniljglass och blev lite röda i ansiktet av första solbrännan.

Farmor va nere på besök och jag har hjälp till att olja in en utav våra uteplatser. Tycker om att hjälpa till<3

Den här dagen har varit en bra dag. Massa ny energi, lite tankeställare och annat.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: