Sandras

Glad

Kategori: Tankar

Solen har verkligen visat sig från sin finaste sida dag. Solsidan!? Har vart duktig och äntligen tvättat mina fönster. Nu ser vi ut igen. Jättebra. Men de tog sin tid men de vare värt så här i efterhand.

Monterat min nya sänglampa oxå. En sån där snygg golvlampa köpte jag i fredags nämligen. De är detaljerna som gör de:)

Sen gick jag Ilze och Nettan våran pw runda med en spontan sväng in på hm. Ilze letar skolavslutningsklänning. Tror vi hitta en som passa fröken.

Hem och duscha. Sen gick jag tillbaka till Nettan och fick middag där<3 gossip girl på tv och lite lösta världsproblem senare gick jag hem mer än nöjd. Älskar deras sällskap. Man är glad på riktigt när man är med dom. De är bra.

Godnatt.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Är så glad att du finns.. Du gör mig lycklig och en bättre människa. Puss och kram till världens bästa Sandra❤

    2012-05-21 | 18:24:24

Kommentera inlägget här: