Sandras

Halloween

Kategori: Tankar

Här kommer typ en sammanfattning på min helg.
 
Åkte raka vägen hem med marcus i fredags till dukat tacobord. Jag bara åt och åt och åt.. Tacos satt fint i fredags. Tacos är iof alltid fint. Fint fredagsmys. däckade i soffan och kikade på x factor. Sov kvar på landet och vakande utvilad och fixade kaffe på sängen. Lördag när de är som allra bäst om ja får säga det själv. Tog på mig pwkläder och gick en vända på ett par kilometer. Mötte farmor på vägen oxå :) 
 
Jag åt rostat bröd och jordgubbskräm till frukost. Så onyttigt och så fantstiskt gott på en och samma gång. På helgen får man lyxa till de lite. Havregrynsgröt är till för vardagrna så man orkar prestera. 
 
Åkte till stan och sprang in på hm. Kom ut med 3 klänningar. En till julafton och två till nyårsfesten. Ska lämna tillbaka den ena men ja kunde verkligen inte bestämma mig där och då lixom. Då är de där med öppet köp en ganska bra uppfinnning. För ja tänkte så här. Tiden går fort. Veckorna springer iväg. Vardagen med jobb avlöser den andra. Så nu fanns de mina storlekar så då fick dom följa med hem. Väldigt nöjd faktiskt.
 
Sen hem och fixa sig för kvällen. Hant färga ögonbryn och måla naglarna. Hade en skön eftermiddag som fortsatte i de onyttigaste tecknen. Hämtpizza. Love it. Sen gjorde jag mig redo för att gå och möta upp Ida och Kemal för att sen gå till festen hos Hanna. De va en riktgit bra annordnad fest. Och mycket folk. De va bra folk. De va riktigt trevligt så är väldigt glad för att jag betsämde mig för att gå dit. Mera sånna fester tack.
 
Alla forstatte hemmafesten men jag tänkte nu när jag ändå festar vilket blir rätt sällan nuförtidien tycker jag själv så vill ja gå på krogen oxå. Allt på en gång. Så ja beställde taxi och mötte upp fina marielle, mickis och sofie på nere på stan. Kön till cd va fööör lång. så varför inte olerys. Sagt och gjort. Jag gillar de, lite annat typ av folk som hänger där. På ett bra sätt alltså. Ibland är de najs att bara beställa en drink, hänga och snacka. Tror jag ska införa de mera.
 
Traskade hemmåt tog lite pizza och somnade mer än nöjd med kvällen. Faktum är att jag är mer än nöjd med hela helgen. Kommer avsluta med Solsidan och en kopp te. Nu är de ny vecka och nya möjligheter. Som man säger.
 
Sen ska orkanen Sandy sova haha
 
                               
                                                                          pumpa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: