Sandras

Happy people..

Kategori: Tankar

Har jobbat 8-16.30 idag. Tiden gick fort idag. Vips så va de dags att gå hem. Säljmässigt är jag oxå nöjd. Vi är totalt 4 säljgrupper. Två stycken i nyk och två i sthlm. Och vi har just nu en grupptävling som sträcker sig över 10 veckor. Vinsten är en lyxhelg med sitt team i Sthlm. VI SKA VINNA! Alla är astaggade. Sthlm tror att dom är så överlägsna därför vore de extra roligt om vi vann + att de skulle stärka oss som arbetslag. Vi ligger just nu lika med grupp 3. Nu kör vi.
 
Efter jobbet kom mamma upp och drack en kopp kaffe, och lämnade en matlåda, satt och pratade nån timme. Älskar hennes sällskap. Och så hade hon köpt med sig en för god bulle från fiket. 
 
Sen va de dags för powerkick. Tufft men de är lika bra att köra de jobbiga passet så här på en måndag - riktig rivstart på veckan. Hemmåt sen och pratat med Marielle, så nu har vi planerat fredagen. Vi har lite nedräkning nu. SHM. Hon och jag på den här konserten är ett vinnande koncept alltså. Musik är lycka. Är ju ledig på fredag eller jag har använt en av mina "tre arbetsfria dagar". Dom här dagarna brinner inne iallafall om man inte använder dom på ett år. Vilken förmån att ens ha dom tycker jag, de gör ju så att jag kan spara en semesterdag istället. Winwin. 
 
Förresten, jag fick en ny biobiljett idag haha så nu är jag glad igen :D
 
Det har vart en bara måndag, som avslutades med Project runway och favvo CSI, och om de redan känns så här bra så är det bra odds för resten av veckan!
 
puss och godnatt.
 
 
 
 
Inställning mina vänner. Där har vi de. Där har vi tråden. Hejdåhejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: