Sandras

SHM

Kategori: Tankar

Godmorgon!
 
Vaknade med ett stort leende. För de första är jag ledig! Så himla skön kännsla. Har redan vart på på pw, att bara få ta en liten runda och gå hem och dicka sitt kaffe i lugn och ro framför morgontv de är lycka. Det är verkligen dom små sakerna som gör de. 
 
Som igår, slapp jag dona med middagen. Jag kom hem från jobbet vid 5, lagom trött tjej som man är efter 8 timmar, och gick till dukat bord och jättegod mat och väldigt trevligt sällskap. Självklart kommer jag att bjuda igen på min mat en annan dag :) Sen hyrde vi film och gick hem till mig. Bra torsdag!
 
Men nu är de fredag och vi har en historisk dag framför oss! SHM på Friends arena ikväll kommer banne mig bli magisk. Har läst Aftonbladet nu på morgonen och konserten fick högsta betyg. Men jag är långt ifrån ensam att gå ikväll bara ifrån mitt arbetslag har jag, Jens, Yusuf och Marcus tagit ledigt för att gå på det här haha tur att vi har sån underbar chef som låter oss göra det här. Resten av gänget får sälja som bara den så vi inte tappar i tävlingen. För jag har faktiskt inte tid idag ;)
 
Låt mig citera Aftonbladet : "Extas är en sliten beskrivning. Ordet används alldeles för ofta. Men här, under Swedish House Mafias dj-set, är det nästan en underdrift. Redan första låten är ett extranummer. Redan där, när "Greyhound" varvar upp på allvar, slår mätarna i taket. Och under resten av showen sker det så ofta att ordet nästan tappar sin betydelse"
 
Nu ska jag göra mig iordning för att jag tänkte ta ett tidigt tåg och passa på att shoppa när jag ändå är i Sthlm. Löning idag. Underbart! Sen möter min fina vän Marielle mig på stan, vi åker hem till henne och hennes pojkvän och taggar till.
 
Bättre start på helgen får man leta efter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: