Sandras

Välj bort det som stör dig

Kategori: Tankar

Börjar veckan med en lite sovmorgon. Kommer att jobba 9-17.30 idag. Men usch vädret idag är ju inte så lockande tyvärr. Regn och rusk. Får bli en varm tröjja idag. Det är fördelen. Man träffar ju aldrig kunder så man kan ha väligt bekväma kläder på sig. 
 
Den här veckan kommer att gå i en väldig fart. Det är nånting efter jobbet varje dag som man ska pyssla med. Min träning kommer bli lite lidandes hela veckan men så blir det ibland för det händer massa annat mysigt. Bland annat så fyller mamma 50, jag ska klippa mig och ikväll ska jag hem till E och få lite mat i mig. Han har planerat saffranspasta. Låter väldigt intressant och gott framförallt. Nästan lite juligt med saffran. Trevligt ska de bli iallafall så nu får gärna klockan bli 18. 
 
Först lite frukost bestående av ägg, kaffe och leverpastejsmacka och sen tar vi tag i den här veckan och måndagen!
Som sagt inställning är allt. Det kommer att bli en BRA vecka. För om du tänker efter, du som läser har ingenting att klaga på egentligen. Det är bara småsaker. Tänk på allt fantastiskt som du har i livet. Och gör som jag, välj bort det som stör dig. Då blir man glad. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: