Sandras

We come We rave We dance

Kategori: Tankar

Godkväll! 
 
Beck - den svaga länken har nyss börjat. Söndagsfilmen. Solsidan har också varit. Älskar Solsidan. 
 
Jag har haft en så himla bra långhelg. Tåget va i tid till Sthlm i fredags så ja kom upp vid lunch och gick en liten shoppingrunda. Som alla andra en löningsdag. Alltså utbudet är så stort så jag hittade inte så mycket som jag ville. Men kom iallafall hem med 3 nagellack, en guldig sporttop, en svart blus med nitar från Gina, en halsduk, en cool ring och en tavla från Lagerhouse. Så ok lite hitta jag visst ;) Men inte så mycket kläder. Wellwell. Sen gick jag till systemet. Jag fick stå i kö för att komma in på systemet. Haha. Sjukaste på länge tycker jag. 
 
Sen träffade jag Marielle. Vi köpte med oss thai hem från ett ställe som heter Pong. Det va så gott! Sen skålade vi i ett glas vin innan vi vart hämtade och skjutsade till en förfest. Och sen till arenan. Jag är tack vare spelningen i fredags lite lyckligare i kroppen. Ni som inte va där. Förlåt men fail <3 Det här kommer bli någonting att berätta för barnbarnen.
 
En lunch med min Emma va bokad i lördags innan jag skulle dra hem men vi fick tyvärr avboka den. Jättetråkigt. Inte så ofta man är i sthlm men ibland kommer annat emellan så ja tog ett tidigare tåg hem. Köpte en kaffe och kanelbulle på pressbyråon och hade mysstund på tåget.
 
Igår eftermiddag tog jag mig ut till landet med inköpt SOLO tidning. Blev en glöggkväll med pappa framför Så mycket bättre. Mamma va på galej med hela Västerport nämligen Tog en långpw i förmiddags och kollade på X factor. Alltså HUR kunde Malcolm åka ut? Oxå sjukt. Bara för de har jag lyssnat på alla hans låtar hela dagen, sympatilyssna. Typ. Nu hejjar jag på Awa. Hon är duktig. 
 
Har vart på Sunlight och kört "Söndagstema"  idag va det Zumba. Va ganska svårt men kul pass! Det är så skönt och vara där på söndagar för de är nästan inga där. Så jag hade en hel bubbelpool för mig själv sen efter passet. Så avslappnade och laddade om för kommande vecka. Vi hörs imorn för jag har mer att prata om.
 
Nu blir det lite mera glögg innan sova. Natti. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: