Sandras

Tjohoo

Kategori:

Måste erkänna att jag va seg imorse när jag va tvungen att kliva upp, hade gärna stannar kvar i sängen ett par timmar till.

Men de va väl för tur att ja masa mig iväg för idag mina vänner har vart en väldigt bra dag.

Endast 1 sälj ifrån att klara mitt veckomål :) det är grejjer de. Och de är bara måndag..., detta bådar gått för resten av veckan. Fantastiskt. Jag firar med en joggingtur.

Vill bara klargöra en sak. Jag jobbar som säljare men jag ringer ALDRIG ut till kunder.

Jag tar emot Kundsamtal, hjälper han/hon först med ärendet som dom ringer in för och sen mersäljer jag(hittar bättre totallösning för kunden) Så jag har två uppgifter kan man säga handlägga och sälja. Capisch!

Nu vet ni så ni inte tror att jag är nån irriterande telfonförsäljare för en sån tjänst skulle jag ALDRIG ens söka.

Avslutade ord: övning ger färdighet och jag kan bli bra på vad jag än bestämmer mig för <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: