Sandras

Ung cancer

Kategori: Tankar

Jag skulle vilja hylla några tjejer som arrangerar en loppis till förmån att samla in pengar till organsisationen ung cancer. Loppisen kommer att vara imorgon och hade jag vart hemma hade jag verkligen gått dit. För jobbet som dom här tjejerna gör är i mina ögon beundransvärt och väldigt vackert. Så jag är faktikst lite ledsen att ja inte kan gå dit. Men jag kan ju inte vara på två ställen samtdigt. Blir lite svårt. Faktikst.
 
Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Så jag drog mitt strå att gå in och köpa ett arband på hemsidan istället. Så nu känns det bättre i mitt hjärta. Och jag kan åka bort och njuta av en helg med gott samvete.
 
Så ni som är hemma gå på loppis imorn och lämna erat bidrag. Varenda krona behövs för att bekämpa den här dumma dumma sjukdomen.
 
Lycka till tjejerna med eran loppis och otroligt bra jobbat av er!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: