Sandras

Alla hjärtans dag

Kategori: Tankar

Hej. Jag är så sjukt trött så orkar knappt skriva någonting men jag gör de ändå.. Utbildningen rullar på. Vi lusläser dessa villkor, det kursiva. Men de går verkligen bra, hänger med på de mesta. Klart att man springer på lite frågetecken men då rätar vi ut dom.
 
Imorn är det fredag vilket betyder att kontorservice kommer och ska ställa dit mitt skrivbord. Topp! Allt står i en liten prydlig hög just nu. Mailen har jag inte kunnat kolla på ca två veckor så ja kan tänka mig att de ligger ca 50 - 60 mail i inkorgen. Vi löser de. Nu vill jag organisera och göra mig hemmastadd. 
 
Imornkväll är det gruppaktivitet, de kommer att bli roligt :D återkommer om de på lördag.
 
Annars då...alla hjärtans dag hela dagen. De är väl även idag som man kommer på att man saknar någon att fira den med. Så jag tänker ge all kärlek till vänner, familj och mig själv! Hur man då firar den här dagen är lite olika, jag gjorde de på gymmet, alltså ganska romantiskt ändå för dom bjöd på godis i receptionen haha Men steppen va sa himla BRA. Alla borde träna med Annelie! Hon är bra på allt och jag blir inspirerad av henne. Gillar sånna människor. Programmet va lite klurigt och lurigt (vilket jag tycker att dom ska va) och kul! Lite house i högtalarna kan man träna hur länge som helst.
 
Känslan av att känna sig lugn, bra och nöjd väger självklart upp det rosa hjärtat.. Godnatt. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: