Sandras

En kall dag

Kategori: Tankar

Hej alla glada!
 
Det är återigen söndag, de är kallt som f*n tycker jag ute. Dock bara minus 5 men kallt ändå. Någon mer än jag som längtar till våren? Va tvungen att räkna ner hur många dagar den är kvar till 9 juni. Om exakt 119 dagar åker jag till värmen. Jag har också kollat i almanackan vilka veckor som jag vill önska ha semester på i år. Listorna ligger redan ute så de ska jag komma igåg att fylla i imorgon. Framförhållning är bra.
 
Idag blir det mest massa pyssel här hemma och dubbelpass senare ikväll. Efter de kryper jag troligtvis ner i bubbelpoolen. Fick för mig att städa lite i garderoberna oxå, de känns så bra när de är ordning där. Om någon månad kan man börja ta fram alla vårklädern igen vilket betyder rensa, slänga och sälja höstkläder. Det var det, nu ska jag ta en kopp te så man får upp värmen. Ha en fin söndag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: