Sandras

Fettistisdag

Kategori:

Jag hoppas ni har ätit semlor idag! På jobbet fanns det självklart semlor till fikat. Extremt många semlor. Här snålar vi inte. Dom var färska och alldeles underbara. Jag har vilodag från träning idag, musklerna måste få återhämta sig med jämna mellanrum men imorn har jag bokat in mig på yoga och på torsdag ett steppass. Såg ni nya serien Arrow förra tisdagen by the way? Ganska bra ändå så de blir de och kolla på den ikväll ist.

Jag lyckades med bedriften att ta mitt första samtal idag. Jag vart så stolt över mig själv och de gick rätt så bra. Alla blev så glada och jag belönades med en biobiljett minsann. Sen körde jag vidare eftersom jag fick lite hybris haha och gjorde även ett säljtips i ett ett annat samtl och då blev jag belönad med en menybiljett. Resten av veckan kommer jag att sitta på föreläsning, så ingen telefon bara anteckna och lyssna massor. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: