Sandras

Godnatt

Kategori:

Va och fikade med Simone och bebismagen idag efter jobbet. Vi beställde god macka med färskost och en varsin äppelpaj med nötblandning till efterrätt. Mysig eftermiddag.

Min plan va ett danspass nu ikväll men kroppen ville verkligen inte träna. Jag frågade kroppen men den sa nej så jag avbokade faktiskt. Va trots allt på spinning igår. Idag kände jag mer för att bara vara hemma och fixa.

Ringde till fjällen oxå och frågade hur de va med familjen där uppe. Va bra åkning tydligen. Skönt för dom att få lite semester <3

Klockan är inte ens 22 men jag är extremt trött. Trots att jag har förmånen att bara jobba 9-16 nu under utbildningsperioden så är ja ändå trötter. Men de är roligt så nu ska jag ladda om för nästa dag. Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: